środa, 7 maja 2014

do "samych klamstw"



Wezwanie do zaprzestania naruszeń dobrego imienia


W imieniu moim i mojej żony wzywam Panią do zaprzestania zniesławiania mnie i mojej rodziny, poprzez naruszanie dobrego imienia polegające na pomówieniu o zachowania i czyny, których się nie dopuszczamy.
Dotyczy to przede wszystkich rozpowszechniania publicznie nieprawdziwych informacji zarówno poprzez słowne wypowiadanie oszczerstw, jak również znieważających poprzez zamieszczanie komentarzy internetowych. Zarówno mnie i jak i moją rodzinę takie słowa poniżają w oczach opinii publicznej i mogą spowodować utratę zaufania, czego konsekwencją będzie pogorszenie stanu zdrowia mojej córki i żony. Ja zniosę wszystko, mnie chodzi o moją córkę, która jest osobą chorą i potrzebującą pomocy. Dotyczy to również mojej żony, niech Pani się zastanowi, jak może czuć się matka, która pochowała dwoje swoich synów i jeszcze czyta i słyszy bzdury, które wynikają jedynie z pustej, głupiej zawiści , której zupełnie nie rozumiem.
Wobec powyższego wzywam po raz ostatni do zaprzestania szykanowania mojej rodziny, ponieważ kolejnym moim krokiem będzie skierowanie sprawy na drogę postępowania sądowego na podstawie art. 24 kodeksu postępowania cywilnego. Nadmieniam również, że podobnie jak z samochodem, pisząc to wezwanie pomaga mi osoba zupełnie bezpłatnie, z dobrego serca. Wiem, że poniektórym ciężko zrozumieć, że są tacy ludzie, ale ja dziękuję za nich i będę cieszył się każdym dobrym gestem, każdego człowieka. 
Mam nadzieję, że był to ostatni raz i więcej się to nie powtórzy !



Pozdrawiam,
Krzysztof Krystyan wraz z rodziną


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz